söndag 28 juni 2009

Hot hot hot!


Nu har jag äntligen gjort det. Jag har beställt "Kamikazekaniner". Två stycken. Längtar tills de kommer. Fy vad roligt jag ska ha! Beställde även säsong 4 av The Office för den var så billig och jag tyckte jag var värd den. Har ju fått sommarens första lön nu så jag beslutade för att lyxa litegrann. Wehey!

Så var ännu en helg över och imorgon är det dags att jobba igen. Men äsch, jag klagar inte. Jag har inget emot att vara där egentligen. Men det är ju alltid skönt att vara ledig. Har varit en bra helg nu. I fredags kväll grillades det med emma, andreas, sofie och charles. Det var mkt trevligt och väldigt gott. Och så fick vi höra om sofie och charles förlovning. Så grattis till dom! :) Nä men det är ju kul att folk blir kära och gifter sig. Jag är inte bitter....eh....nejdå, det var en rolig nyhet tycker jag. Dom kommer nog att bli väldigt lyckliga tillsammans.

Idag kom min bror och hans flickvän hit och hälsade på. Det var trevligt. Och god mat åt vi. Men oh dear vad varmt det var! Man var alldeles blöt i kläderna. Jag skulle sola tänkte jag men det var FÖR varmt alltså. Och så är det ju problem att lyckas få sol på hela kroppen när man solar på balkongen. Men då kom jag på det geniala att jag kunde lägga mig på golvet inne alldeles vid balkongdörren. Det gick ju alldeles fenomenalt bra. Fick sol på hela kroppen. Och så blev det inte lika hett som att vara ute. But still, det var ändå väldans varmt. Jag är förvånad över att det varit så soligt och varmt hela veckan. Jag har varit duktig och tagit tillvara på solen iaf. Har tillbringat mkt tid på balkongen efter jobbet. Sköönt! Jag älskar att ha balkong!

Nej hörrni, nu ska jag titta på Miami ink och äta nåt gott och sen krypa till kojs. Bye bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar