måndag 3 augusti 2009

Varför?!


Varför, varför, varför fixade jag inte biljetter till U2 i Göteborg! Varför?! Nu har jag sån ångest för att jag missade det. Fatta vad mäktigt det hade varit. Jag är så avundsjuk på alla som fick vara med. Suck. Men alltså, kära nån, vad har den Bono för stil egentligen. Har kollat runt på lite klipp nu, och vissa av hans utstyrslar är inte vackra alltså. Har väl skaplig stil på det här klippet iaf, but still, han är ju ganska egen. Hursom, U2 är grymma! VARFÖR drog jag inte dit. Det hade varit så värt!

Men ok, snart är det ju Coldplay i Sthlm iaf. Det är ju bra det med. Mycket bra. Jag längtar!!!! Men rackarns Sofia att du inte kommer att vara där. Suck. Jag ska ge lite extra kärlek till Chris från dig.

Natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar