tisdag 30 september 2008

Dr. McSteamy, where are you?

Sitter här på kvällskvisten(eller ska man säga nattkvisten, jag vet inte) och tänker tillbaka på sommaren. Och så blir jag lite smått deprimerad. För i somras jobbade jag på sjukhuset...och där jobbade även världens heting-läkare! I call him McSteamy. Och han var utan att överdriva, mannen i mitt liv! Min drömprins, och jag vet ingenting om honom. Ångest! och nu är det över. Why McSteamy, WHY?! Jaja, det är väl bara att acceptera. Jag lyckades ju iaf smygfilma honom. Haha. Synd bara att man inte ser hur han ser ut. Man ser i stort sett bara att en mänsklig varelse går förbi. Haha, skapligt sur jag blev då. Men men, kanske möts vi igen. Vem vet. One can only hope! Nä nu ska jag nog dega lite framför tv:n en stund. Göttmos!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar