måndag 27 maj 2013

Lost

Ja, nu kommer jag såhär några år efter alla andra och delar med mig av min fascination för den fantastiska tv-serien kallad Lost. Jag är så glad att jag tog mitt förnuft till fånga och gjorde Lost till mitt nästa serieprojekt. Jag vet inte varför jag inte kollade på den tiden den visades på tv. Jag missade de första avsnitten och då kändes det väl dumt att börja antar jag. Och sen inbillade jag mig av nån konstig anledning att jag inte skulle gilla den. Men åh så fel jag hade. I love it! Jag känner mig typ lite beroende av den. Jag vill bara ha mer. Är inne på andra säsongen än så länge, så ja, mer kommer jag ju att få med alla säsonger som är kvar. Härligt! Det är såna bra karaktärer och en sån bra story. Sawyer är min absoluta favorit. Jag har en crush på honom, det kan jag inte förneka, även fast han ganska ofta är ett riktigt drygarsel. Men jag kan inte hjälpa det, han bara har nåt speciellt helt enkelt. Är dock inte överförtjust i hans hår. Men jag har accepterat det ändå. Jag blev så besatt av att veta om det blir han och Kate på slutet så jag var tvungen att fuska och googla. Orkade inte vänta. Men det förstörde inte allt för mycket ändå. Ska bli ett sant nöje att se alla säsonger.

Jag är en tv-nörd. Jag vet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar