fredag 11 oktober 2013

On my mind

Det här är alltså vad som är on my mind just nu (en del av det iaf) :

* Jag har tydligen börjat gilla bluegrass. Weird.
* Längtar efter att se fler avsnitt av två serier jag börjat titta på. White collar och Hell on wheels. Mycket bra serier. Och mycket het Matt Bomer i White collar. Yum! Får nog bli ett sånt avsnitt ikväll kanske.
* Längtar även efter att få se lite nytt med min favvo Fassbender. Det ska komma två filmer med honom på bio ganska snart. The Counselor och 12 years a slave. Och den sistnämnda är även min andra favvo Benedict Cumberbatch med i. De är så bra de där två. Gillart!
* Jag vill fortfarande av hela mitt hjärta få åka till Skottland nån gång. Snart!!! Och jag fortfarande bara älskar den där dialekten de har där. Åhhhh! Måste kolla på Sagan om ringen snart och njuta av när Pippin pratar. Och jag blev så glad när jag fick höra lite skotska av Fitz i Agents of S.H.I.E.L.D. Gulligt som bara den.
* I december ska jag på Håkan Hellström-konsert. KUL!!
* Jag kommer att få så ont i magen av allt godis jag har köpt till ikväll. Ser jag inte fram emot.
* Jag är så glad för vissa fantastiska människor som finns i mitt liv. Stanna för alltid kvar i mitt liv!!
* Den där Måns alltså....kärlek!
* Måste börja lyssna mer på Mumford & Sons. Sjukt bra ju!
* Nu tycker jag faktiskt att På Spåret kan ta och börja snart igen. Jag behöver bättra på kunskaperna lite.
* Dags för fredagsmyyyys!!!!

Hejdå.

1 kommentar:

  1. vi älskar dig! vi älskar håkan! vi älskar godis! vi älskar Skottland! vi älskar sköldar! vi älskar bra serier! vi älskar bio! (jag vill för övrigt följa med dig på båda två, om jag får?)

    SvaraRadera