lördag 6 november 2010

Ögongodis till jul

Puh! Äntligen klar! Min lägenhet har fått en renare look. Oh så välbehövligt. Nu är min rygg typ död. Men så värt det!

Hörrni! Vems vackra anlete kommer man att få skåda på årets O helga natt? Jo det kan jag berätta för er. Världens vackraste Måns! Gissa vem som ska står där i publiken och dregla och kasta trånande blickar. Jag! Och så mys-Ernst som värd för kalaset igen. Det kan ju inte bli bättre.

Nej men kära nån, här kan jag ju inte sitta och dröna. Magen måste få mat, sängen måste bäddas och ryggen måste vilas. Och så känns det som rätt läge att freaka loss till The Crash´s "Lauren caught my eye". Det får bli innan ryggvilan. Hörs hej, so long kids!

1 kommentar:

  1. Jag såg oxå att Måns ska komma! Det kommer bli årets bästa O helga natt. Jag är inte riktigt på samma dregel-nivå som du men på trånande blickar kan jag verkligen hänga på.

    SvaraRadera