lördag 20 november 2010

It spoke to me

Lilla Ester är sjuk. Om Ester är sjuk blir jag sjuk...i hjärtat. Stackars liten.

För några dagar sedan var jag på ica. Jag kände hur någonting kallade på mig. Tittade mig omkring. Och där såg jag den. Den talade till mig. Den sa "Kom hit, köp mig! Köp mig och du kommer att kunna lyssna på min ljuva julestämma och se mitt vackra omslag när du vill". Det som kallade på mig var Måns julskiva.....Gosh, vad den karln är vacker! Men jag lyckades tygla mig själv. Jag stod emot hans charm. Jag köpte ingen julskiva. Var ganska stolt över att jag inte tillåtit mig själv att luras av Måns vackra anlete. Dagen efter fick jag ett paket av mamma.....gissa vad som låg i paketet och osade charm när jag öppnade. Något otroligt (ja jag tänker säga det igen) VACKERT! Dragningen mellan mig och Måns julskiva var för stark. Det var nog meningen att vi skulle ha varandra. Oh, it´s gonna be a grreat christmas! Förhoppningsvis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar