onsdag 1 december 2010

1:a december

Ja då var det dags igen då. Dags för december. Dags för julkalender. Jag har öppnat första luckan på min chokladkalender. Det kändes bra. Men chokladen var inte så god. Jaja. I år har jag haft lite ångest. Har haft lite jobbigt att komma på vad jag ska ha i årets julkalender. Vilket tema liksom. I går bestämde jag mig. Saker/personer/annat som gör livet värt att leva. Varje dag till julafton ska jag här hylla livets goda. Julkalendern kommer att delas in i olika områden. Vi börjar med musik. Musik är för underbart. Så bered er, här kommer årets första lucka.

Årets första tillägnas...Coldplay! Åh vad jag älskar Coldplay! Har de senaste dagarna fallit tillbaka i min Coldplay-eufori. Jag lyssnar på de fantastiska låtarna och då kommer känslorna tillbaka till mig. De underbara känslorna jag kände när jag stod där på Stockholms stadion och var okontaktbar i inre extas. Coldplay ger livsglädje. Oh yes indeed!


Kärlek!

1 kommentar:

  1. åh, lycka!! julkalendern är tillbaka! och vilken inledning...=)

    saknar dig, min vän!

    SvaraRadera