lördag 11 december 2010

11:e december

Jaha, här sitter jag & lyssnar på Måns julskiva, äter knäck och pustar ut efter min julklappsshopping. Fy vad jag inte gillar julklappsshopping. All förvirring, allt folk, all trängsel. Ångesten över vad folk kan tänkas vilja ha. Tur att jag inte hade så många klappar att köpa.

Lucka 11, tv-serietemat fortsätter. The Office, den rekommenderar jag varmt.


"Dwight Schrute: Through concentration, I can raise and lower my cholesterol at will.
Pam: Why would you wanna raise your cholesterol?
Dwight Schrute: So I can lower it."

"Dwight Schrute: The purse girl hits everything on my checklist: creamy skin, straight teeth, curly hair, amazing breasts. Not for me... for my children. The Schrutes produce very thirsty babies."

That´s all for the day!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar