tisdag 7 december 2010

7:e december

I dag var en bättre dag än gårdagen. I dag har jag klarat av en omgång själv i mitt nya ansvarsområde på jobbet. Det kom nya läkarkandidater i dag. Jag delade ut deras grejer, sa det jag skulle säga och sen var jag klar. Och det gick bra. Puh!

Nu hörrni, nummer 7. Hyllningen som egentligen borde ha kommit först i kalendern eftersom denna person är en av två som räknas till det som tillhör mitt livs allra allra godaste och som jag älskar så otroligt mycket. Men jag har ingen speciell ordning i denna kalender så därför får hon komma nu. Det spelar ingen roll om hon kommer i första luckan eller inte för hon är fortfarande en av de viktigaste personerna i mitt liv och det vet hon. Mamma, du är bäst! Den här luckan är bara till dig. Puss! När jag kommer hem ska vi ha kramkalas!

1 kommentar: