torsdag 9 december 2010

9:e december

Jag tänkte nu gå in i min tv-serie-del av denna julkalender. Ni vet ju alla hur mycket jag tycker om tv. Så tomt mitt liv skulle vara utan tv. Eftersom jag just nu är astrött och inte känner för att använda hjärnan mer än nödvändigt och hellre vill långsamt sjunka in i ljuv sömn till Cougar town på soffan så tänker jag inte förklara så mycket mer om denna lucka. Dagens lucka hyllar M*A*S*H. En av mina absoulta favvoserier ever. I just thinkt it´s brilliant. Och Alan Alda är så rackarns rolig. Bjöd på några underbara citat förra årets kalender, men man kan väl aldrig få för många. Så här kommer fler. Enjoy!

"Hawkeye: I will not carry a gun, Frank. When I got thrown into this war I had a clear understanding with the Pentagon: No guns. I´ll carry your books, I´ll carry a torch, I´ll carry a tune, I´ll carry on, carry over, carry forward, Cary Grant, cash and carry, carry me back to Old Virginia, I´ll even “hari-kari” if you show me how, but I will not carry a gun!"

"Hawkeye: I thought he was dead.
Trapper: He got better."

"Hawkeye: Hot Lips, if you don't get out of here, I'll shoot you.
Radar: It's Radar.
Hawkeye: Radar, if you don't get out of here, I'll shoot Hot Lips."

"Trapper: All it needs is a little salt.... pepper.... mustard, ketchup, sauce, flavour."

"Trapper: What happens in the event that figure 'A' is attracted to figure 'B' and wants to get married, but figure 'A' is already married to figure 'C' and figure 'B' is engaged to figure 'D', but figure 'A' can't keep his hands of figure 'B' because she's got such agreat figure?"

"Hawkeye: Okay, Radar, state your business, in one word or less."

"Hawkeye: It's Frank's birthday, I wonder how old he is. Let's saw him in half tonight and count his rings."

"BJ: Hawk, you are shaved, cleaned, dressed! It's revolting."

"Frank: This was a great war, 'till you guys showed up."

"Edwina: You want to sit... together?
Hawkeye: I've tried sitting apart. It's very painful."

"PA speaker: Attention. Captain Alvin Mercer leaves for a honeymoon in Tokyo at oh-nine hundred hours. Any nurse wishing to be the bride please contact the captain. No experience necessary."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar