torsdag 16 december 2010

16:e december

En annan härlig person jag hängde mycket med förr på den gamla goda tiden och som definitivt gör livet roligare är Johan. Det är svårt att umgås med den karln utan att på gränsen till dö av skratt. Johan är proffs på att muntra upp när man känner sig nere. Han muntrar upp redan när man är munter t o m. Jag och Kristina tycker att han borde försöka sig på stand-up. Jag tror han skulle äga på det. Eftersom vi numera bor i helt skilda delar av Sverige träffas vi ju tyvärr inte speciellt ofta längre. Men det råder vi bot på med MSN. Mycket uppskattade konversationer från min sida åtminstone. Det är ganska skickligt att få mig att gråta av skratt genom MSN, och det lyckas Johan med. Och som grädde på moset kan vi dela Heroes-besattheten tillsammans. Jag skulle inte vilja dela den med någon annan.

Fick ett så roligt sms av Johan en gång. Det kommer jag att spara länge, länge.
"Jag ser Peter Petrellis stjärt! Slit ut mina ögon!"

HAHAHAHAHAHA!

Du är fin du Johan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar