måndag 6 december 2010

6:e december

Gosh, vilken usla kommunistdag det har varit idag. Jag spottar på dagar som dessa. Jag har verkligen inte varit i harmoni och balans idag. Jag har inte varit turkos. Bara stress, stress och åter stress. Hate it! Det enda som kan få mig på bra humör nu är att tillkännage lucka nr 6 och de härliga huvudpersonerna i denna.

Eftersom gårdagens lucka handlade om godis och att jag så lägligt var på julkonsert med en viss vacker Zelmerlöw igår så får dagens lucka helt enkelt bli ÖGONgodis. Yes! Och dagens lucka till ära har jag tre vackra karlar att skicka en hyllning till. De tre M:en. Min topp 3. Måns, McSteamy och Milo. Mmmm, yummy! Vilka skapelser alltså. Perfektion skulle jag vilja kalla dem. Så det gör jag. Perfektion! Som sända från ovan. Och så är ju en av dom läkare också(McSteamy-perioden, that was a gooood summer!) Kan det bli bättre? Jag tror inte det. Ok, Milo hade sin hetaste period som Jess i Gilmore Girls, men äsch, han är fortfarande het, han förtjänar fortfarande topp 3.

Som sagt, var på julkonsert igår och Måns var där och sjöng. Jag lyckades få plats ganska långt fram där jag kunde stå och tråna. Lycka! Var en aning knäsvag. Mys-Ernst styrde upp showen. Några missar, men äsch, det är ju Ernst. Han är ju toppen! No matter what.

1 kommentar:

  1. haha! jag spottar också på såna dagar!

    åh, milo i mitt hjärta! =)

    SvaraRadera