måndag 3 oktober 2011

Min drog

Eftersom jag har blivit lite utav en tv-serie-junkie så skulle jag tycka att det vore trevligt med lite tips på serier jag kan bli hooked på. Så, tacksam för förslag. Just nu är mina drugs of choice bl a Gossip Girl, The Office och Miami Medical. Älskar The Big Bang Theory. Har även börjat lite smått på två serier som heter New Girl och Hart of Dixie. Vet inte om detta är serier jag kommer att fastna för men jag ska i alla fall ge dem en chans. Testade med True Blood och blev så pass fast att jag var tvungen att se en hel säsong. Men nu har det tagit stopp. Vet inte om det någonsin blir någon fortsättning på den för mig. Snart börjar en ny säsong av The Walking Dead och Grey´s Anatomy. Som jag har längtat! Men ja, förutom dessa, vad ska jag ta mig an mer för serier? Jag har ju varit helt efter och totalt missat Lost. Kände mig aldrig sugen på den. Men nu undrar jag, är det värt att ta mig en titt? Eller har den tappat sin charm nu när den är gammal och grå?

Jag saknar Heroes! Det var kvalitetsunderhållning det!

3 kommentarer:

  1. Jag vill inte vara sån, men räcker det inte med de 45 serier du räknade upp?

    SvaraRadera
  2. Hahaha! Ja, alltså, man kan ju tycka att det ska räcka. Men du vet, en knarkare vill bara ha mer. Och de där 45 serierna kommer inom sinom tid att få slut på säsonger och då behöver jag en ny dos med serier. Och då skadar det ju inte med några förslag.

    SvaraRadera
  3. Tips? Seriedrottningen.se :)

    SvaraRadera