söndag 2 oktober 2011

Söndag

Sitter och tar igen mig efter en helg tillbringad med systern min och lilla Ester. Det var kul att få ha dom här och mysa lite grann. Vi har inte gjort speciellt mycket egentligen men på nåt sätt har det ändå känts intensivt. Det blir väl så med barn. Det har blivit mycket tv-tid. Barnanpassad tv dock. Bl a Hitta Nemo. Rolig film. 
Nu ska jag njuta av att få se annat än barn-tv. En film kanske. Eller möjligtvis nyaste avsnittet av Gossip Girl. Hmmm, tough choice...Men ja, det ska bli en lugn och skön söndagskväll helt enkelt. Underbart!

2 kommentarer:

  1. Hej Jessica!

    Hur mår du?

    Jag gillar verkligen den här filmen! Det är väldigt roligt. Egentligen älskar film barn.

    SvaraRadera
  2. Jag mår bra Josy :) Hoppas allt är bra med dig med. Ja, denna film är fantastisk. Det finns ju faktiskt ganska många bra barnfilmer ändå. Speciellt Disneyfilmer. Känner för att se fler nu.

    SvaraRadera