måndag 20 februari 2012

Än är det inte över

Som ni märker har mitt intresse för min egen blogg svalnat ganska rejält. Jag vet inte riktigt vad som är fel men jag måste ha skrivkramp av något slag. Det står still. Jag kommer inte på något att skriva om. Det gör jag inte nu heller. Men bara för att jag inte är helt redo att låta bloggen dö ut än så tänkte jag dela med mig om fullkomligt ointressanta och tråkiga saker.

Så att.....här kommer det.....detta har jag på hjärtat för närvarande:

1. Jag är kär i en skådespelare. Jag är typ besatt. Jag vet inte varför. Det finns snyggare. Men jag har fastnat för honom. Jag har en tendens att falla för lite fulsnygga äldre män. Ja, iaf, jag tycker han är het. Han var med i en film som jag såg i helgen där jag trodde först att han skulle spela en bra och sympatisk roll men det visade sig att han var ett stort usla asshole och lite smått äcklig. Och det värsta är....att jag ändå tyckte att han var het... Jag har råkat ut för det här förr när jag såg den fruktansvärt äckliga The Mother med Daniel Craig. Suck. En sådan besvikelse. Så vem är då min nya kärlek? Jo, Michael Fassbender. Yum! Ja...och filmen var Fish Tank om nån undrar.

2. En annan grej jag gått och blivit småbesatt av är tv-serien Sherlock. Idag har jag kommit på mig själv att tänka på den flera gånger. Vissa scener och fragment från serien kom liksom till mig när jag behövde tankeflykt från jobbet. Det är en så rackarns bra serie. Sherlock är så cool. Love him! Han är min nya Tony Hill (Tony ligger dock fortfarande väldigt högt på min lista över favoritkaraktärer). Och jag älskar även Sherlocks fiende, Moriarty. Såna bra skådespelare. Det sorgliga är att jag nu redan har sett alla avsnitt och att det förmodligen kommer att dröja ett tag innan det blir en ny säsong, om det blir en ny säsong. Sketans!

3. Jag har fortfarande träningsvärk sedan jag gymmade i fredags....hur vek är jag egentligen?! Just det, uppfattade ni att jag har GYMMAT. Jag!

4. Söta instruktören är tillbaka och zumbar med oss. Det bringar glädje i själen.

Det var nog allt för tillfället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar