söndag 23 september 2012

London baby!

Jag har startat ett projekt. Projekt Inreda lägenhet. Jag har haft lite olika idéer om hur jag vill ha det men inte riktigt kunnat bestämma mig. Men tillslut kom jag fram till ett tema. Jag har länge haft en crush på Storbritannien och mycket som hör till. Konstigt eftersom jag inte ens har varit där. Men så mycket bra kommer därifrån. Beatles, Coldplay, Sherlock Holmes, James Bond. Ja, listan kan göras lång. Därför bestämde jag mig för tema "Brittiskt". Och den mesta inspirationen har jag hämtat från ovannämnda Sherlock Holmes. Både i tv-serien och i filmerna verkar han bo så mysigt. Jag önskar liksom ibland att jag bodde med honom. Men eftersom det inte går får jag försöka fixa till mitt eget lilla Sherlock-näste. Fast med min egna touch på det hela. Jag har påbörjat inredningsfasen, men det kvarstår fortfarande saker att fixa. Hoppas det inte ska dröja allt för länge innan det är klart.

Men nog om inredning och mer fokus på just Storbritannien. Jag har länge, länge önskat att få åka till London. Men det har aldrig blivit av. Nu ska det bli av. Äntligen! Snart drar jag iväg själv till London och hälsar på mina homies som ganska nyligen har flyttat dit. Det ska bli så rackarns kul! Jag är dock väldigt nervös inför att åka dit själv för jag är så feg och res-oerfaren. Men hur svårt kan det vara. Jag får hålla tummarna för att det går bra helt enkelt.

Bye for now!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar