fredag 15 januari 2016

"Lätta på hjärtat"-fredag

Gah! Jag är så sjukt less på att vara ensam! Jag vill vara kär! Jag vill att någon ska vara kär i mig! Jag vill vara kär och lycklig! Är det verkligen för mycket begärt? Ska det någonsin hända? Känns ju inte så. Bara att fortsätta leva på tills man tillslut i sin ensamhet dör av cancer eller terrordåd. Skitliv.

David Bowie har dött. I cancer. Alan Rickman har dött. I cancer. Jag är så less på cancer. Undrar vilken sort jag kommer att få. David och Alan, ni är saknade. Så rackarns coola människor.




Alltså den här pojken, jag är så imponerad. Så sjukt duktig. Den här sången är ju inte den lättaste att sjunga. Inte många kan göra den så här bra. Jag vill också vara musikaliskt begåvad. Suck. Är inte ens i närheten. Skit.

Ok, avslutar med något positivt. Jag ska till Skottland!!!! ÄNTLIGEN!!! Resan är bokad. Nu ska det äntligen bli av. Som jag har längtat!! Whohoo!! It´s gonna be legendary!!

1 kommentar:

  1. Jag hoppas att du någon dag hittar någon att bli kär i, och som blir kär i dig. Kram!

    SvaraRadera