tisdag 13 april 2010

Grease is the word

I söndags tittade jag, Erika och Ida på Grease. Jag fick då en våldsam lust att titta på musikaler. Riktiga alltså, in real life. Jag kom på att jag ville se Grease med Sebastian Karlsson och Marie Serneholt. Sen kom jag på att Sebastian är ganska het. Sen kom jag på att jag vill se Jesus Christ Superstar med Ola Salo. Och det i sin tur fick mig att komma på att Ola Salo också är ganska het. Så trevligt med heta människor tänker jag nu. Ja, vem kan säga mot det? Det är väl alla tiders! Men ja, musikaler var det ja. Borde man inte gå på mer sånt. Har ju faktiskt sett Grease live en gång. Det var riktigt roligt. Så jag vill se mer. Det är ju mycket roligare live än på film. Jag vill se Hair!

Idag behövde jag en sysselsättning när jag satt och stekte mig i solens sken. Så jag passade på att kolla igenom mina gamla sms. Jag hade en hel del sparat. Nåt var från 2007. Vet inte varför de är sparade. Men hursom, det var ju tur att jag hade sparat dem. För då kunde jag ju muntra upp mig med ett otroligt underhållande sms jag fick den 18 november 2008 av min käre vän Johan. Tänker dela med mig av det roliga uttalandet han gav för er alla: "Jag ser Peter Petrellis stjärt! Slit ut mina ögon!"
Hahaha. Vilken skräck! Not! Het-Petrelli. Men jaja, hursom, detta fick mig att bli på ruskigt trånande Heroeshumör. Åh vad jag vill se de nya avsnitten! Det var ju så spännande det sista jag såg. Jag vill se mer Sylar. Och mer Peter. Och mer Samuel. Nu!

Hittade även ett annat mycket roligt sms från min BFF Tater Nuts daterat den 5 september 2008: "Men Jessica, stå emot! Håriga hamstern har dej i sitt nät!" Ja kära nån, det har han verkligen ibland. När han får tillfälle. Men jag ska kämpa för att inte bli fångad igen.

Jag avslutar med ett sms jag fick från Ida.
"Jesus är kul, god jul!"

Haha. Peace out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar