måndag 12 april 2010

Välkommen vår

Hörrni pojkar och flickor! Det är ju vår! Hur firar man det på bästa sätt? Jag firade iaf genom att chilla i solen och fika på min balkong med Ted Gärdestad som ljuv musik för mina öron. Det var gött mos må jag säga!

Kära nån, vad längesen det var jag skrev nu märker jag. Det där med barndomsminnestemat rann ut i sanden. Jag orkade inte. Men skit i min barndom! Vem bryr sig om den när man kan sitta och titta på den här lilla gullegrötgrisen istället.

Detta lilla charmpaket träffade jag i påsk och som ni märker har hon redan börjat slå in på den musikaliska vägen. Ja hon hade lite konsert för oss faktiskt. Otroligt vackert! Vilken talang! Åh, hon är för söt lilla Ester. Kristofer hade kommit på att han skulle ge Ester ett till förnamn. Polly. Polly Ester. Hahaha, polyester! Där fick han till det!


Vet ni vad, jag har köpt ny dator och nu går saker och ting så mycket snabbare än vanligt. Vilken lycka! Hörs hej!

1 kommentar:

  1. så sööt! härligt att hon redan vandrar på musikens väg=)

    SvaraRadera