onsdag 21 april 2010

Sjukhusromantik

Rackarns usla kommunistväder! Sådär, då var det sagt. Let´s move on...

I förrgår läste jag mitt horoskop i NA. Det stod att jag den dagen skulle stå i rampljuset och få mycket uppmärksamhet från folk och i synnerhet från personer med auktoritet. Toppen tänkte jag! Äntligen var det dags. Äntligen skulle han uppenbaras för mig, min mörka mystiske hetläkare. Han skulle sweep me of my feet och sen skulle vi leva lyckliga i alla våra dar. Men horoskopet ljög! Det hände ju inget alls! Jag blev lite smått besviken faktiskt...

Nej hörrni, nu tror jag bestämt att jag ska masa mig över till soffan och byta kanal för jag orkar inte höra på den där Anna Anka längre. Kanske lite Bond istället. Eller Arrested development säsong 2. Ja det är sant, säsong 2 finns nu i min ägo. Fy vad trevligt jag ska ha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar