måndag 29 mars 2010

Barndom

Vidare på temat Jessicas barndom...

Det som utspelas på denna bild har jag egentligen inget minne av. Tyckte dock att bilden var lite rolig att jag var tvungen att visa den. Där står mina syskon så fint uppställda i sin eleganta stass (alltså, seriöst, kolla in syrrans outfit. Var det lagligt att ha sånt mode?) och posar snällt för kameran....och i bakgrunden står jag och demonstrativt ser sur ut och petar näsan, kanske för att jag inte fick vara huvudmotivet i denna bild. Bara för att sabotera liksom! Moahaha!


Hörrni! Jag ska på Salem-konsert i maj. Fanfar! Åh vad kul det ska bli. Jag längtar. Men inte lika mycket som jag längtar till att få åka hem till päronen, syster, svåger, och mosters stolthet. Och kyrkjouren förstås. Det ska bli en sån bra helg!

1 kommentar:

  1. Lite suddigt kort, men du "knodden"-vilket häftigt näskrafs/Pappa.

    SvaraRadera