fredag 5 mars 2010

Arrested development

Ännu en jobbvecka avverkad. Och nu förstår jag att ni är fasligt nyfikna, hur klarade hon egentligen av första veckan utan McSexy? Ja hörrni, jag säger så här, det var mentalt jobbigt....MEN här är jag nu....alive and kickin! Det gick ändå ganska så smärtfritt vill jag påstå. Och bättre blev det när jag fick avluta veckan med nyheten att jag fått 6 månader förlängt på mitt jobb. Wehey! Lite mindre ångest i mitt liv för tillfället. Gött! Detta måste ju firas. Men hur? Några förslag? Tips för aktiviteter i helgen är varmt välkomna. Om inget händer ikväll blir jag tvungen att fira i ensamhet med godis och Life of Brian......fast det lät inte så hemskt som jag trodde det skulle göra. Det lät ganska lockande faktiskt. Men ändå, trevligare att vara social i och för sig.
Något annat som kan förgylla min kväll i brist på annat är ju förstås att titta på Arrested Development. Oh yes! Jag köpte säsong 1 förra helgen utan att veta om den överhuvudtaget var det minsta rolig. Så först ångrade jag mitt köp för att jag slösat pengar på sånt onödigt. Sen tittade jag på några avsnitt. Nu hyllar jag mitt inköp. Mycket rolig serie. Will Arnett, I like! Jason Bateman är också väldigt bra. Och så är ju söta Michael Cera från underbara Juno med. Hur kan en sån serie bli annat än bra liksom?

1 kommentar:

  1. Wohoo, grattis!! Härligt med jobb. Och ny serie=) Nu är jag hos Emma i Floda, hon hälsar.

    Kram!!

    SvaraRadera