lördag 27 mars 2010

Rupert

Ok, summering av veckan. Mestadels jobb, jobb, jobb. Men däremellan hanns även med lite våfflor hos judith, musikalkväll innehållande goda bullar och tyst hånande av Sound of music (men ok, det känns som en sån där film man ska ha sett nån gång i livet och den var inte HELT fy skam), filmkväll by myself med en liten diskret förälskelse i Rupert Friend (tycker egentligen i normala fall inte att han är het, men oh dear, i den film jag såg fick jag ett sånt begär. Vacker! Och då hade karln mustasch...Hur lyckades han göra det hett? Filmen var Young Victoria. Kära nån vilken lång parantes det här blev). Fick även för mig att jag var tvungen att se New Moon. So I did. Helt ok. Men egentligen, är inte vampyrer och varulvar otroligt löjligt? När man tänker efter. Fast jag tycker den var ganska bra faktiskt. Idag ska jag tillbringa dagen med att titta på tv och se fram emot min kväll. Ikväll ska jag på SMASK! Yehey! Det ska bli roligt!

Snart får jag åka hem! Jag längtar ihjäl mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar