torsdag 11 mars 2010

Johnny är guld

Fy vilken dag det var idag. Så otroligt seg. Jag kände mig helt mosig i hjärnan och ville bara däcka på tangentbordet. Men imorgon är det äntligen fredag. Yeehaa!

Såg Alice i underlandet igår. Mycket bra! Alltså kära nån, Johnny Depp! Vilken stjärna! Allt han rör blir ju guld! Karln är ju ett geni! Förstår ni talangen denne man besitter? Amazing! Ok, för ovanlighetens skull var han inte direkt vad man skulle kalla snygg. Han ser ju ganska freaky ut, men oh dear, vad han är BRA! Och egentligen alltså, det spelar ingen roll hur han gör, karln är het hur ful han än är i vissa filmer. Även att Helena Bonham Carters prestation i filmen också var helt outstanding! Jag blir så glad av fenomenalt skådespel…så vad jag vill få sagt med detta är alltså: Se den!

Igår pratades det bebisar på jobbet igen. Jag kan för allt i världen inte förstå vad i hela friden det är som gör att vissa människor faktiskt verkar tycka det är gulligt med äcklig babypoop/pee. Gulligt! What´s up with that? När är det någonsin gulligt? Jo det ska jag berätta för er…Aldrig!

Har just tittat på morgonens Vakna med the Voice. Erik Saade var med. Jag måste ju erkänna att han onekligen är väldans söt, den lille gossen. Ett riktigt charmpaket. Jag gillar hans hår, det ser så rufsvänligt och mysigt ut. Faktiskt, kom jag att tänka på, han påminner ju lite om min vän Steven i sina yngre år ibland…hmm…ja faktiskt. Haha, tänk att se Steven på scenen stå och sjunga Manboy. Det vore nåt det!

Nej nu tror jag bestämt att jag ska ta och lyssna lite på Justin Timberlake och hans snuskdemoner och äta upp resten av chokladen. Bye!

1 kommentar:

  1. Dude! Jag såg den också, han är grymt bra! Sant att Bonham- Carter var riktigt bra med.
    Ska inte störa bland snuskdemonerna...=)
    Snart ses vi!

    KRAM!!

    SvaraRadera