måndag 10 maj 2010

Salem är kung!

Oj, känns som det var längesen jag uppdaterade här. Men jag har liksom inte riktigt haft ett passande blogghumör. Är i en lite down period. Inte riktigt vän med världen och livet kan man säga. Men äsch, det tänker jag inte gå in mer på. För att det finns faktiskt något glädjande jag kan skriva om. Igår var jag på konsert i Sthlm. Salem Al Fakir! Yehey! It was wonderful! Salem är kung! Han är så grymt bra den mannen. Jag känner lite begärskänslor alltså. För han är ju inte bara en fantastisk musiker, han är ju toksöt också. Ja, ojojoj. Jag är kär. Salem i mitt hjärta. Åhhh... Haha, titta hur han freakar loss på scenen. Han är ju för underbar. Guld är vad han är. Fy vad jag hatar den där usla handen som förstör allt.

Han skulle gå genom publiken från en scen till en annan och då gick han alldeles förbi mig. Hur nära som helst. Wohoo, starstruck! Jaha, det var allt för den här gången. Får väl se när jag blir på så pass bra humör att jag kan engagera mig här igen. Hörs hej.

2 kommentarer:

  1. härligt med konsert! önskar jag kunde varit med... får bli salem en annan gång=) kram!

    SvaraRadera
  2. Salem är verkligen KUNG!!! Mer av hans energi i våra liv tack! =)
    Kan inte du skicka över bilder från konserten? Jag nådde inte ens upp med kameran över huvuden på alla långa människor framför. Ska nog skriva en bok om livet som pygmé ;)
    Kram

    SvaraRadera