lördag 3 december 2011

Pensionärsfest

Jaha, så var den så kallade traditionen med bloggjulkalandern över. Hela två år lyckades jag hålla liv i den. Men i år var hjärnan blank på ett bra tema så därför beslutade jag att skippa hela grejen. Men ska jag vara ärlig så känns det ganska skönt att inte ha pressen att komma på nåt att skriva varje dag i 24 dagar. Så whatever, kanske blir det en julkalender nästa år, kanske inte. Who cares.

I går var jag på pensionärsfest i ljuv 60-tals-anda. Det var kul. Jag tyckte faktiskt jag lyckades bra med min look. Klänningen var lite väl kort kanske. Förhoppningsvis visade jag inte mina trosor inför alla mina kära arbetskamrater. Jag tror jag hade ganska bra koll, så det är nog lugnt. I alla fall, som jag har sagt förr, jag älskar 60-tal. 

Haha, kolla han med håret!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar