lördag 26 november 2011

Breaking Dawn part 1

Joråsörrnisatte. Igår såg jag nya Twillight-filmen Breaking Dawn part 1 på bio. Vet inte riktigt vad jag tycker om den. Men jo, den var ganska bra. Fast lite smått grotesk ibland måste jag säga. Och alltså, gosh vad jag tycker de där vargarna är löjliga. Jag kan bara inte låta bli att skratta lite åt dem. Så, vad har jag tagit för lärdom av denna film? Nr 1: Vampyrer är så mycket coolare än vargar. Team Edward for the win alltså. Nr 2: Förlusta eder icke sexuellt med vampyrer. Såvida du inte själv är vampyr. Ty detta kan hava mycket obehagliga konsekvenser. Ja, det var väl allt.

Idag har jag städat. Och lyssnat på årets första julmusik. Och ätit årets första saffransbulle. Och nu är det adventsmysigt här. Åh, jag älskar juletid! Julmusiktips: She & Hims julskiva. Mysig! Jag gillar hon Zooey Deschanel som sjunger. Hon är skön. Och sjukt rolig i tv-serien New Girl. Tv-tips: New Girl. Sjukt rolig serie! Jag vill också vara sådär weird and freaky som Zooeys karaktär Jess är. Ibland åtminstone. Och så anser jag att hon och Nick måste få ihop det. Ja de måste de bara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar