söndag 23 november 2014

Så mycket bättre

Jahapp, då var det söndag då. Njuter fortfarande av segerns sötma från i går då mitt lag vann på På Spåret-kväll. Får leva några timmar till på det antar jag. För imorgon är det tillbaks till verkligheten igen. Fy vad jag avskyr när helger tar slut. 

Men hörrni. Ville bara säga några ord om årets Så mycket bättre. Har just tittat klart på Carolas dag. Jag såg faktiskt fram emot den här säsongen. Jag menar, Ola är med. Joy! Åh vad jag tycker om Ola. Så snygg, så cool, så skön, så bra. Sen har vi ju Amanda som också är riktigt bra. Och så tyckte jag att det skulle bli väldigt roligt att se Carolas program och höra de andra artisternas versioner av hennes låtar, för det är ju låtar som man har hört så sjukt många gånger och som liksom sitter i ryggmärgen. Första skivan jag någonsin köpte var en Carola-skiva. Med alla de där godbitarna som Fångad av en stormvind, Främling, Mickey och Tommy tycker om mig. Oj vad den skivan spelades mycket. Och oj vad vi sjöng med i alla låtarna. Men det jag är mest överraskad över är hur mycket jag har fattat tycke för Orup. Den mannen verkar ju hur skön som helst. Och jag säger som jag sa om Ola; så snygg, så cool, så skön, så bra. Ja, jag säger snygg. Han är ju riktigt gubbhet alltså. Och har så rackarns snygg stil. Män som passar bra i hatt är män i min smak. Jag är lite småkär i Orup. Det är ord jag aldrig trodde jag skulle yttra. Och jag har nog gillat alla hans  olika låtversioner. Tyckte bl a att han gjorde Främling väldans bra. Ska nog ta och lyssna lite på Orup nu. Hörs hej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar