fredag 8 maj 2015

Veckans positiva

Äntligen fredag! Den här veckan började inte bra. Oro och ångest. Det känner jag i och för sig fortfarande men det är något dämpat nu. Har kunnat glädja mig lite åtminstone de senaste dagarna. Och ser ut som att det kan bli en ganska bra helg också. Går inte in mer på det jobbiga under veckan. Men det positiva som har hänt och ska hända är ju iaf detta:

* Trevligt häng på O´Learys. I och för sig var det i måndags, en av de jobbigaste dagarna. Men det var ju bra att nåt roligt hände den dagen iaf.

* Besök hos kollega med god mat och efterrätt.

* Middag och bowling ikväll. Hoppas det blir riktigt roligt.

* Filmmaraton imorgon. Marvelmaraton igen. Men det kan man ju inte få för mycket av.

* Dop för ett litet, litet barn i Kristinehamn på söndag.

* Och så gjorde det här mig glad också:

Nostalgi!  Blur, de gamla britpoprävarna, still going strong! Tyckte de var så rackarns bra förr. Tror jag måste börja lyssna på dem igen. Och Blur + Jimmy Fallon liksom, bra kombo. Gillart! Jag vill också vara med och jamma med Damon Albarn, Graham Coxon, Alex James och han jag inte har en aning om vad han heter. Ja och Jimmy förstås. Älskar Alex slappa stil med fötterna på trummorna.

Trevlig helg hörrni!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar