tisdag 12 maj 2009

ÖSK i mitt hjärta...


Checka in my nya fina kaptenskeps. I like! Har haft uppsatsplugg för hela slanten idag. Inte roligt alls. Smärtorna efter min fasansfulla cykelvurpa börjar sakta men säkert avta. Skönt. Det groteska såret på armen vägrar sluta svida dock. Men jaja. Det är bara att vänta. Tänkte lägga upp en bild på styggelsen men insåg att det inte vore så snällt och besämde mig för att skona känsliga ögon.

Igår var jag på min första allsvenska fotbollsmatch. ÖSK-Hammarby. 2-0. Gött! Det var roligt att se. Så nu har jag bestämt mig för att bli fotbollshuligan fullt ut och fanatiskt älska ÖSK...not! Nä men alltså, det blir nog iaf en till match nån gång. Man rycks ju med i stämningen så att säga. Tjingeling kära vänner, nu ska jag plinka lite på gitarren. Tack och lov så överlevde den vurpan. Ajöss!

1 kommentar:

  1. Jag kommer operera mig på måndag, sen får jag föräldraskjuts hem. Så jag kommer vara hemma tills jag fyller år den 23. Men jag kommer tillbaka på söndag! Är du kvar hos Kristina då?

    SvaraRadera