söndag 3 maj 2009

Älska 60-tals rock

Ehhhhh! Helgerna går alldeles för snabbt. Jag vill inte att den ska vara över. Det har varit en sån trevlig helg. Min syster har varit och hälsat på. Vi har shoppat, ätit gott och tittat på en värdelös film. Precis som en lyckad helg ska vara liksom...nej men alltså, förutom filmen så var det verkligen en top notch-helg. Kändes sorgligt när hon åkte hem idag. Men jaja, jag har iaf fått petat på hennes mage och gjorde ett diskret försök att inskola det ofödda barnet i the joy of 60-tals musik. Det gick tyvärr inte så bra. Men jag försökte iaf. Åh, det finns riktigt bra musik från det ljuva 60-talet alltså. Tack kära kusin för spotify-inviten!

Jo vi tog ju en liten shoppingrunda. Jag köpte en skitsnygg plånbok. Och ett par jättesköna byxor. Och en keps. Kepsen ser ut lite som en kaptenskeps så den matchar ju bra med min kaptensjacka. Gött! Oh dear vad roligt det är med kepsar, mössor och hattar! Jag börjar få en trevlig liten samling nu. Och fler ska det väl bli hoppas jag. Hade på mig min toksnygga hatt på valborg. My pride and joy! Borde ha den oftare. Men inte när det blåser för då kan den ju försvinna...Gah! Det får den absolut inte göra.

Apropå 60-tals musik förresten, jag vill se filmen The boat that rocked. Är nån på?

Kvällsfika=lycka! Hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar