måndag 1 februari 2010

Kommer det någonsin att bli sommar?!


Så här ungefär såg livet ut genom mina ögon idag. Mot slutet av dagen kände jag mig lite halvt borta. Powernaps borde vara obligatoriskt på alla jobb. Som på dagis. Fatta hur bra alla små snorungar har det egentligen.

Gah! Nu får det banne mig vara nog med all denna usla kommunistsnö from hell! Den hånar mig genom att sikta in sig på mina ögon och fara rätt in så att jag blir temporärt blind några sekunder och makalöst irriterad och less på livet. Alltid när det är nåt som flyger runt i luften så envisas det med att pressa sig in i mina ögon. Grus, regn, snö. Är det en komplimang kanske. Att mina ögon är så vackra att allt fastnar i min blick. I såna fall måste jag ju prova detta på hetdoktorn. Hörs hej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar