fredag 26 februari 2010

Sorgedag

What a day. What a horrible, horrible day. Skitdag. Dagen jag fantiserade om att den aldrig skulle komma. Men kom, det gjorde den. Suck. Oönskad likt en stor blossande finne i pannan på skolfotot. Oönskad likt analklåda. Kanske t o m mer än så. Det är en dag av stor sorg i mitt hjärta.....McSexys sista dag på kliniken. I morse gick jag iklädd svart till jobbet och regnet droppade med ondsinta droppar ner på mig. Det var som att vädret liksom visste vad det var för dag idag. Det var depression i luften. Det hela var mycket passande för mitt sinnestillstånd. Ja nu är han out of my life igen. Suck....Why, oh WHY?!!! och så drar han till Örebros egna Rinkeby av alla ställen...eh! Han som var the one! (kanske iaf, man vet ju aldrig) Inte ens vetskapen om att jag nu har helg kan göra mig lycklig igen. Life sucks!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar