onsdag 23 juni 2010

Piggelin

YES!!!! Imorgon drar jag mig hem mot Hälsinglands sköna gröna skogar och vackra vyer. Äntligen! Wooohooo! FAST....det är ju tyvärr bara för några ynka dagar. Men jag ska vara glad så länge de ynka dagarna varar sen kan jag deppa igen när jag kommer tillbaka. Och blir det för deppigt är det bara att titta lite på "Unga mödrar" för att inse hur underbart MITT liv är. Efter det är det liksom bara att pusta ut och glädjas över hur bra man har det. Men sen är det ju bara några veckor att utstå här i Öret för sen bär det ju iväg hemåt igen för en tre veckor lång semester. I love!!!

Alltså åh vad det är gott med Piggelin. Det måste vara något av det godaste som någonsin gjorts. Jag skulle kunna leva på Piggelin. Om det inte vore för skräcken att bli världens överviktigaste människa och alla de extra tandläkarbesöken man skulle behöva utstå. Åh...Piggelin. Yummy! One more, I say!

1 kommentar:

  1. wihoo! längtar tills du kommer! =)
    btw, finns det nån mer deprimerande serie än unga mödrar?... tror verkligen inte det!

    SvaraRadera