tisdag 29 juni 2010

Tillbaka till allvaret igen då

Jaha, då har det varit midsommar då och man är tillbaka i sitt vanliga liv och sina vanliga rutiner här i Öret. Med en jobbig usla förkylning på köpet. Är inte livet fruktansvärt deprimerande ibland? MEN, det var en fantastisk helg hemma. Jag träffade mina homies. Jag agerade expertkommentator. Jag lekte charader och "maskinen". Jag blev biten av mygg. Precis så som en riktigt värd midsommar ska vara. Och så fick jag ju umgås med min älskade familj och lilla Ester. Ännu mer värt! Nu bara räknar jag dagarna tills jag får åka hem igen och njuta av total ledighet i TRE veckor! Åh, längtar ihjäl mig!

Bara så ni vet, jag hatar att vara förkyld!!!! Bara väntar på att näsblodet ska glänsa med sin närvaro. Craaaap!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar