söndag 20 juni 2010

Romantiken spirar

Har just avverkat ett cirka 5,5 timmar långt Stolthet och fördom-maraton. I like! Men man blir ju så usla kär av såna där filmer. När ska jag hitta en Mr Darcy? Jaja.

Jag hade inte planerat att titta på "det kungliga bröllopet" igår. Men helt utan kamp så hamnade jag där framför teven ändå. På vigseln iaf. Annars hade jag det mest på i bakgrunden. Men ja, det var ju väldigt fint måste jag ju erkänna. Och jag blev så impad av Daniels tal så jag fick lite rysningar och kanske att jag blev lite blöt i ögat också. Det var ju för sött. Man får väl hoppas att de blir lyckliga. Det såg så ut iaf. Det var bara ett fel på det där bröllopet...jag hade velat veta mer om det där brasilianska diademet. Det var alldeles för lite prat om diademet........

Apropå bröllop, förra helgen lämnade ju mina kära vänner Emma och Anderas det ogifta livet. Mycket fint bröllop! Titta så vackra de var. Man blir ju stolt ända in i själen. Grattis igen!


Ojojoj, Stolthet och fördom, kungligt bröllop och vänners bröllop. Även att min käre kusin popped the question till sin flickvän under Vättern-rundan. Detta inlägg bara osar ju av romantik. Härligt. Tar nog och fortsätter på det romantiska temat och klämmer ännu en Jane Austen-film. Det låter bra! Hörs hej.

1 kommentar:

  1. Åh stolthet och fördom, det var länge sen. Får ta och se lite på en av semesterdagana när maken är på jobbet.Och klart att du snart hitta din mr Darcy =) (fast svårt att slå Colin Firth...) / Emma

    SvaraRadera