söndag 4 juli 2010

Mer Håkan åt folket

Jag har en teori. Att sommar inte riktigt är sommar utan Håkan Hellström. Är det värt att testa den teorin? Det tycker jag verkligen för jag är till 99% säker att min teori är rätt. Och den stämmer allra mest på roadtrip i Sverige en solig dag. Helst ska man skråla med i Håkans "ljuva" skönsång. Åkte till Småland igår för att gå på bröllop. I bilen lyssnade vi på Håkan. Kanske inte skrålade med för fulla halsar men det gick bra ändå. Håkan är sommar!

Jo men just det, det var bröllop i helgen för mina kära vänner Sofie & Calle. Då var sommarens bröllop avklarade och jag är nu bröllopsledig resten av sommaren. Det var härligt att få hänga lite i Småland tycker jag. Gillar Småland. Härligt att få vara med på fin vigsel, se vackert brudpar och äta en massa gott.

Otroligt söta var dom, Charles och Sofie. Grattis!

Apropå sommar och musik. Annan musik som hör som bäst hemma på sommaren och för mig nu blivit en självklarhet i solen och värmen är Shout out louds, Guldgossen, Caesars, Moneybrother och Ted Gärdestad. Varmt rekommenderat säger jag bara. Och allt är svenskt, hör och häpna. Jag brukar ju inte gilla svenskt.

Två veckor jobb kvar innan jag säger bye bye Örebro. LÄNGTAR!

1 kommentar:

  1. dude! förlåt att jag inte svarat på ditt sms, har inga pengar... längtar tills du kommer tillbaka! KRAM!

    SvaraRadera