söndag 15 maj 2011

Bra kämpat Saade

Nej det blev som väntat inget vinst för vår käre Saade igår. Men ändå för mig ganska otippat en väl värd tredjeplats. Härligt! Jag är stolt. Han gjorde mycket bra ifrån sig. Äntligen kom den där topp 3-placeringen vi så länge längtat efter. Gött Saade! Tyvärr var det ingen av mina andra favoriter som lyckades ro hem segern heller. Jag hade ju hoppats på de otroligt söta överenergiska irländska tvillingarna i tajts och crazy hår eller Serbiens fantastiska bidrag som osade 60-tal och var hur charmigt som helst. Schweiz och Rumänien var också ganska trevliga. Men nej. Jaja, nu är det över och jag är bara glad att Grekland inte lyckades kravla sig upp i topp 3. Kära nån alltså, det var svettigt där ett tag. Men hallå, vad var grejen med Italien egentligen? Förtjänade de verkligen en andra plats? När hamnade dom i toppen? Jag hängde inte med där.
Jag får väl bara säga grattis till Azer-whatsitsname och hålla tummarna för att Sverige har ett ännu mera kick-ass bidrag nästa år som räcker hela vägen fram till number one.

Hörrni, varför ska det vara så sjukt svårt att shoppa kläder?! Och varför ska det vara så sjukt tråkigt?! Jag är så sämst på att shoppa! Craaap!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar