torsdag 5 maj 2011

Take me to Britain!

Ja alltså, efter allt det här ståhejet med de där William och Kate som gifte sig i England och eftersom en kollega på jobbet pratar om hur hon snart ska åka till England så har jag blivit jättepepp på att åka dit. Varför har jag fortfarande inte varit dit?! När ska det ske? Det måste seriöst bli nån ändring på det här. Jag kan inte leva mitt liv utan att ha varit i England. Och Skottland. Ta mig dit!!!

Igår hade jag en sån konstig dag. Det var full fart i min blåsa och jag måste ha haft överproduktion på urin för jag vet inte hur många gånger jag kissade igår. Helt sjukt många gånger tycker jag själv. So weird. Men idag var det lugnare. Puh. Varför berättar jag sånt här? Jag måste ju hejda mig. Seriously. Som igår när jag var hos en av mina kollegor och bara helt ohämmat delade med mig av en massa pinsamheter. Varför?! Jaja, sån är jag!

Ovan nämnda kollega ska fixa några zumbafilmer till mig. Rackarns vad här ska shejkas! Fy vad pinsam jag kommer att känna mig. Äsch. Som sagt, sån är jag. Pinsam.

Jag känner att jag vill bjuda på en bild. Men jag har typ inga nya roliga. Så jag plockar bara fram nån gammal helt enkelt. Varsågoda.
Me and Emma get freaky. Ah, det var tider det!


Oh dear, nu är gratängen färdig. Time to go. Vi hörs hörrni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar