fredag 29 april 2011

Jag vill också gifta mig med en prins

Eller vill jag verkligen det? Det kan nog blir ganska jobbigt med all den där uppmärksamheten man skulle få. Men fatta vilket magnifikt bröllop man skulle få. Kanske ska satsa på den där Harry ändå....

Nej hörrni, här blir det inga barn gjorda. Tack och lov för det säger jag. Vet inte om jag skulle klara av något dylikt. Barn kan vakna mitt i natten och vara ruskigt högljudda. Det fick jag minsann erfara i påsk. Lilla, lilla Ester. Hon var inte helt glad då. Och det var en jobbig natt. Men hon är ju så sjukt söt den där lilla ungen så jag tycker om henne ändå.

Jo det var ju så att jag var hemma hos kära föräldrarna i påsk. Det var en sköön helg. Som gick alldeles på tok för fort. Men jag fick gosa med familjen och träffa mina homies så jag är ändå nöjd.

Idag var det alltså dags för kungligt bröllop igen. Såg till att matcha in lunchen så att jag kunde titta på början av vigseln på tv samtidigt. Så fint det var! Åh, jag vill också gifta mig! Vi pratade om våra framtida bröllop när jag var hemma i påsk, jag, tater nuts och jocke. Vi hade starka funderingar på att glida fram till altaret på segway. Får väl se hur det blir med den saken. Nu måste jag bara hitta nån att glida med. Suck, never gonna happen...

Men nej, låt oss inte deppa ihop för det. Låt oss istället glädjas över att våren är här. Och jag har fått löneförhöjning. Yeees! Och låt oss deppa ihop igen för att zumban typ är över för terminen. Jag vill inte att det ska vara över! Det är så sjukt kul. Men det kan ju hända att det blir några gånger till extra innan sommaren ändå. Jag ska hålla tummarna. Sådärja, då blir vi glada igen, ty det är ju helg vettja! Göttmos!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar