söndag 3 april 2011

SMASK 2011

I går kväll var det dags igen för SMASK (Sveriges MusikAkademikers Sång Kåntest). Fjärde året i rad för mig att se detta spektakel. Det har blivit lite utav en tradition nu kan man väl säga. Men ja, det är ett väldigt roligt evenemang. Det var dock många misstag och tekniska fel detta år. Men det var kul ändå. Min absoluta favorit var de fyra fågelskrämmorna som sjöng "Ett litet party". Rackarns svängig låt det där. Den vann, Yehey!

Förra året nämnde jag i mitt inlägg om SMASK att jag tyckte dirigenten var så söt. Och så var fallet även detta år. Sånt är ju alltid trevligt.

Får väl se om det läggs upp nåt klipp så småningom på youtube på vinnarna så jag kan visa er. Jag glömde ju totalt bort att jag ju faktiskt kunde ha filmat en liten snutt. Jaja, för sent att tänka på nu.

By the way, denna smak av Ben & Jerrys.....yummy! Älskar kokossmak!


Nu ska jag njuta av det som är kvar av min sköna slappsöndag. Ajöss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar