lördag 4 juni 2011

Summer in the city

Hurra! Nu känns det verkligen som att sommaren är här. Nu kan man äntligen damma av sin gamla sommarmusik som legat och väntat ett helt år på att få spelas eftersom den bara passar till just sommartiden. Idag fick bl a Guldgossen förgylla min dag på balkongen i solen. Det kändes så rätt!

För att göra denna sommar så fulländad det går så har jag idag finslipat min sommarspellista på Spotify. Det ska bli en fröjd att lyssna på den. Ett måste på sommaren är Håkan Hellström. Och Ted Gärdestad. Ja, dom måste alltid vara med. Bara så ni vet. I år har det kommit lite tillökning till min ultimata sommarlista. Bl a lite Denison Witmer, lite Jack Johnson och lite Kent (hör och häpna, jag trodde jag hatade Kent. Det gör jag egentligen också. Vet inte varför de hamnade på listan. Skumt. Jaja, varför grubbla. Nåt måste väl ha tilltalat mig).

Snart. Snart är det dags. Snart har jag semester i fyra veckor. Jag ska njuta! Men först ska jag gästa två bröllop. Gött!

Oh gosh! Det luktar grillat. Underbart!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar