fredag 24 juni 2011

SEMESTER!!!

Snart har jag avklarat min första semestervecka. Three more to go! Det har varit bröllop, det har varit vardagsrumskonsert, det har varit Grönan och det har varit Foo Fighters. Det känns som att det har hänt väldigt mycket sedan sista inlägget, vilket känns konstigt eftersom det faktiskt är mitt liv det gäller. Men det är ju kul....att det händer nåt menar jag.

Bröllopet var den roligaste händelsen på länge. Och det var det absolut roligaste bröllop jag någonsin varit på. Underbart att få träffa alla kära kompisar igen. Tian och Kristina som toastmasters var fantastiska! Roliga tal och härlig dans kvällen lång. En sjukt kul dag helt enkelt.




Det visades även en film från svensexan som var också var helt fantastisk. Så jag måste ha med den här känner jag:


I måndags var det vardagsrumskonsert hos Sundmans. Mycket trevligt initiativ av herr Sundman och co. Och väldigt mysigt också.

I tisdags drog jag iväg till Stockholm och hängde på Grönan för första gången i mitt liv. Och åkte berg- och dalbana för första gången i mitt liv, och åt langos för första gången i mitt liv. Det var en härlig dag om man bortser från regnet. Men tack vare bl a dessa sköna människor så blev dagen fullkomlig ändå.

Dagen efter det var det dags för konsert med Foo Fighters! Det var en väldigt lång och obekväm dag med alldeles för mycket stående position. Det var en bra konsert, men eftersom jag led av smärtor i ryggen efter allt stående så kunde jag inte njuta fullt ut av denna händelse.



Ja, det var väl allt. Nu är det midsommar. Ikväll ska det firas med fina människor. Håller tummarna för att resten av semestern ska bli lika top notch som den hittills har varit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar