fredag 30 mars 2012

It´s gonna be legen...wait for it...dary!

Faktum är att jag känner mig mycket snyggare i glasögon än utan glasögon. Så ibland undrar jag varför jag aldrig blivit välsignad med synfel. Sen inser jag att det nog inte är en välsignelse att ha synfel, så jag ska nog vara nöjd och glad så länge jag kan ha glädje av min supersyn. Men nog om glasögon....

Jag har bokat konsertbiljett. Wohooo! I sommar ska jag få se och höra en av mina absoluta favoriter live för andra gången i mitt liv. Men denna gång utan Garfunkel. Ja det är såklart Paul Simon jag menar. Jag är så glad!
Karln är 70 år och håller fortfarande igång. Respekt!

Haha, han är så liten och söt. Ja Paul alltså, inte Chevy.

Det blir lite utav en musiksommar den här sommaren känns det som. Förutom Paul Simon blir det ju Coldplay i augusti. Lovely! Förhoppningsvis blir det även The Tallest Man on Earth, men inte säkert. Och kanske också att man kan få sig en dos av The Hives. Det vore ju nice alltså. Ja vi får väl se hur det blir. Hursom, ser sjukt mycket fram emot den kommande sommaren.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar