fredag 23 mars 2012

Jag vet, jag är en nörd

Om jag fick välja hur jag ville avsluta mitt liv skulle jag inte välja att bli levande uppkäkad av zombier. Det verkar sjukt obehagligt.

Käre värld vad "The Walking Dead" är bra. Det trodde jag verkligen inte att jag skulle tycka innan jag hade sett den. För jag menar, den handlar om zombier. Men det är en så otroligt spännande serie. Sådär så man sitter och skakar lite lätt när det blir för spännande och skriker till karaktärerna att de ska vända sig om. Nu har jag sett klart på de två säsonger som finns och rackarns vad jag längtar till nästa säsong. Jag är så där att jag kan bli väldigt engagerad i vissa serier, som ni märker. Och då känner jag ett behov av att få prata av mig med någon. Och då är det perfekt att ha en Johan som vän som också är Walking Dead-nörd. Så nu har vi pratat ut och jag känner att jag kan gå vidare i livet utan abstinens tills nästa säsong börjar.

Apropå nåt helt annat än zombier. En gång i tiden hade jag en dröm om att bli radiopratare. Sen av nån anledning fick jag för mig att jag ville jobba på sjukhus. Om det var rätt val är jag inte helt säker på. Jag börjar tvivla ibland när jag lyssnar på vissa radioprogram och de verkar ha hur roligt som helst där i studion. Jag vill också ha så roligt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar