söndag 9 augusti 2009

Finfrämmat


Göttmos vilken bra helg det har varit. Finfrämmande av systern, Kristofer och den ofödda knodden i syrrans mage. Än är inget namn bestämt till den lille knölen. Men det betyder ju inte att det finns många ruskigt bra förslag....Ja vad säger ni t.ex om Eugene eller kanske Engelbrekt? Potifar var ett annat förslag som jag håller starkt på. Hahaha. Stackars barn! Ja hörrni, vi får väl se hur det blir. Jag har iaf haft väldigt roligt åt dessa namn. Men vidare...
I torsdags var jag på Frizon och gick på konsert med Maia Hirasawa. Rackarns vilken lysande konsert det var! Hon är riktigt bra. Måste lyssna in mig lite mer på hennes nya skiva. Sen fick jag ju även höra lite av hjärtegullet Denison Witmer också. Han är ju så söt så man vet inte vart man ska ta vägen nästan. Han har världens sötaste skratt. Oh dear! Den kvällen fick jag även träffa my darling Emma-slemma. Det var efterlängtat. Lilla tösen tänker dra iväg till stora staden Göteborg. Ojojoj. En jobbig grej denna helg dock var att charmpaketet Måns Zelmerlöw har varit i staden utan att jag var där och skådade hans vackra anlete. Suck. Ångrar mig lite, men orka betala för det. But still, han är ju typ världens vackraste...nästan. Åhhhh!

I helgen har det annars badats, shoppats och ätits. Var så kul att ha lite familj här. Fint väder också varje dag. Oh yes! Myste vid slottet med mumsiga alkoholfria drinkar. Lovely!






Ja som ni ser hade vi det väldigt mysigt. Dock var ett av mina sötis-span där....med typ flickvän...suck. Sketans också. Då blev jag lite hjärtekrossad. Men ok, tids nog kanske jag kommer över hans svek. Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar