onsdag 5 augusti 2009

Födelsedagsupdate

Jaha. Så sitter jag här ensam och äter min födelsedagsbläbärspajleftoverfrånigår. Det kan nog se ganska tragiskt ut, men äsch, vad ska man göra liksom när familjen är flera mil bort. Men imorgon kommer iaf älskade syster min + karl så det ska bli mkt trevligt. Och så ska det ju bli konsert med Maia Hirasawa och Denison Witmer också. Det kan nog bli en väldans bra kväll. Fick paket idag iaf av mina kära föräldrar. Då blev jag så glad så glad. Fick även en mycket uppskattad grattishälsning på posten av my dearest tater nuts! Så trots läkarbesök och jobb så blev det ju ändå en skaplig dag.

Men ja, jag var ju hos doktorn ja. Han tyckte att jag skulle kolla mitt blodvärde. Visst tänkte jag. Bra idé. Ett litet blodprov är ju inget problem. Men när jag har tagit mitt blodprov överraskar labb-tjejen mig med att jag tydligen ska ta urinprov också. Crap tänkte jag som verkligen inte kan kissa on demand liksom. Fick prestationsångest och fick inte ut en enda droppe. Såklart! Man kan ju inte tvinga fram kissnödighet. Speciellt inte jag som har sjukliga toalettproblem i form av att uträtta mina behov under någon som helst typ av press, t.ex. om det är folk omkring, toaletten är äcklig (dass går verkligen inte) eller att jag som i detta fall helt oförberedd överraskas med ett krav på att kunna klämma ur nåt ur blåsan på direkten. Men det gick ju helt enkelt inte så jag får försöka klara av det imorgon.

Men fy. Förlåt. Här delar jag helt oblygt med mig av mina toalettbestyr. Jag ber så hemskt mkt om ursäkt. Men äsch.

Jaha hörrni, då ska man gå och lägga sig snart då. Och imorgon är det upp tidigt i ottan som gäller och dryga sig igenom ännu en dag på jobbet. Ska bli så skönt med lite helg. Ha det gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar