söndag 23 augusti 2009

Kärlek

Åhhhhhh......
Även om det på utsidan inte skulle märkas så bra på mig nu eftersom kl är tjugo över tre på natten och jag är förskräckligt trött och utmattad till max och min rygg på gränsen till dör av smärta så är jag ändå inombords i ljuv extas. Har just kommit hem från Stockholm efter en sjukt, och jag menar verkligen SJUKT underbar och fenomenal konsert med Coldplay. Alltså, jag tror jag är hög....av ett lyckligt Coldplayglädjerus. Det var en helt fantastisk känsla.

Det var magiskt! Det var mäktigt! Det var magnifikt! Det var mästerligt!
Det var det nog utan att överdriva det bästa jag upplevt någonsin. KÄRLEK!!!

Mer upplysningar om dagen kommer senare....senare idag....förmodar jag. Oh dear vad underbart det var!!!!!

God natt :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar