tisdag 18 augusti 2009

Give me a sign

Hej alla glada!
Ja det är ju tur att nån är glad iaf, för det är inte jag. Nej här sitter jag ensam och tycker synd om mig själv p g a ont i magen och ångest/depression för vad framtiden har att erbjuda. Ska jag plugga eller bli så där tragiskt arbetslös? Ja det är frågan. Kan nån bestämma åt mig. Jag vill inte plugga. Jag vill inte bli arbetslös. Crap! Ge mig ett jobb. Och ska jag någonsin får ordning på min sketans mage? Usla skitliv! Give me a sign, vad ska jag göra. Jag hatar att inte veta. Suck.

Försöker att förtränga de depressiva tankarna med lite skön musik av de underbara pojkarna i Coldplay. På lördag....på lördag kommer äntligen dagen jag så länge längtat efter. Då ska jag skrika mig hes på Stockholms stadion. Chris i mitt hjärta! Åh vilken bra dag det ska bli

Jag är i behov av att få åka till Skottland snart. Jag vill, jag vill, jag vill! Om jag ändå ska gå runt och vara arbetslös kan jag väl vara det där. But hello, jag vill inte åka själv. Suck. Nån gång måste det ske. Inom en snar framtid. Så här kan jag ju inte leva mitt liv.

Äh, nu ska jag lägga mig och sura i soffan. Hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar